3D Dersler

3ds Max Peyzaj Tasarım Projesi Ağaç Altı Oturma Birimi Modelleme

Oturma birimleri rekreasyon alanlarımız için mutlaka düşünmemiz gereken kentsel donatılardır. Kentsel donatı elemanları, kullanıcılar arasında toplumsal iletişimi sağlayan, mekana kimlik katan, mekanı tanımlayarak hem estetik hem de fonksiyonel açıdan kullanım imkanı sunan nesnelerdir. Bundan dolayı yalnız fonksiyonel değil mekanı yaşanabilir kılması açısından da çok önemlidir. Mekanın bir parçası olarak tasarlanan donatılar bir sistem oluşturmalıdır.

Bu videoda sizlere peyzaj tasarım projemizde bulunan ağaç altı oturma birimlerinin modellemesinden bahsedeceğim.

Uygulamada array hizalama, noise modifieri ve tek yüzey olan bir poligon objenin üzerine saniyeler içerisinde nasıl yüzey atacağımızı göstererek modifierlerin etkin kullanımı hakkında detaylı bilgiler vereceğim.

Herkese iyi seyirler dilerim.

İzlediğiniz için teşekkür ederim.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir